26 september 2009

Marc is gestopt bij CP47.


Beste supporters,
driewerf helaas. Bij CP47 (159km) heeft Marc moeten stoppen. Deze locatie is de voet van Bey Ladder van de Sangas berg, die echt als een muur opdoemt (vrij impressionant). Marc is volledig uitgeteld, maar kan nog praten. De fysieke inspanning in combinatie met de time deadlines was te zwaar geworden. Marc's eerste reactie : "dit is echt een maatje te groot voor mij". In elk geval respect voor deze inspanning. Verdere reacties volgen nog later.

20 opmerkingen:

  1. Respect voor deze 159 kilometers
    Respect voor de 5000 trainingskilometers
    Respect voor de durf om dit project aan te vatten

    Patricia en Geert ( MMC))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dikke proficiat Marc, ongelooflijk hoe je hebt doorgezet !

    En jou kennende zal je dat laatste stuk van de olifant ook nog wel een keer temmen met een big smile !

    Geniet van elke stap die je zette en uiteraard alle andere geneugtes nu!
    Nick

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is al een superprestatie op zich om aan de start te verschijnen na al die dagen consequent trainen! Congrats vanop Linkeroever!!! Misschien nog wat te heet van de pers maar....nu wordt het wel moeilijk om volgend jaar een Sabbatical sportjaar te nemen denk ik. Leonidas zal blijven lonken!
    Nog een fijn verblijf in Griekenland, Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marc, ongelooflijk dat je zo ver gekomen bent , echt schitterende prestatie !!! Xjes uit Antwerpen , Sandra en Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Marc, Een dikke proficiat voor wat je hebt bereikt en de grenzen die je hebt verlegd. De sangaspas is het einde vd wereld niet, dus wie weet wat de toekomst nog brengt ... Alvast gefeliciteerd met de prestatie van vandaag alsook deze vd voorbije maanden.
    grt Harry & Pamela Cornelis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey baasje,
    Dikke chapeau hé!!
    Dit is al een enorme preqsatrie!!!
    Voor mij ben je een WINNAAR!!!!
    Dit doen alleen al, dit durven alleen al!!!
    Geniet nu maar van een welverdiende vakantie!!!!

    Groetjes Ghana en Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marc,

    Toch een dikke proficiat voor de geleverde prestatie. Vergeet niet dat je nu 4 marathons hebt gelopen!!

    peter

    BeantwoordenVerwijderen
  8. goede vriend Marc

    Toch een dikke proficiat voor deze unieke prestatie. Ik weet dat ze in jouw ogen niet is afgewerkt, maar voor ons heb je iets gepresteerd, wat velen niet kunnen.
    Geniet nu maar even van Sparta met je vrienden, en ik zet intussen een fleske champ klaar voor je thuiskomst.

    een dikke kus van Lief, en een stevige knuffel van mij.

    Lief & Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. marc, 159 km onder deze omstandigheden is het ongelooflijkste wat ik tot nu toe heb gezien.
    Een ongelooflijke dikke proficiat voor deze heroïsche prestatie. Je mag naast Pheidippides gaan staan. Geniet nu nog van Griekenland en laat je maar goed gaan.

    Michael

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Marc,een prachtige prestatie,heb je schema bekeken wat je allemaal gelopen hebt,amai en de Spartathlon zelf moet toch heel zwaar zijn,na 159 km aan de voet staan van een muur na al die deadlines bij de checkpoints te moeten halen , het moet verschrikkelijk zwaar zijn.Respect voor je prestatie met al die vele trainingen en je vastberadenheid om aan de Spartathlon te beginnen,aan een avontuur waar je vooraf nooit weet hoe het zal aflopen,Marc je bent een grote meneer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Marc,

    Eewig respect had je al gehaald, maar deze prestatie gaat er nog boven. Chapeau zoals ze in Dilbeek zeggen. Profiteer van je vakantie en tot binnekort.

    Greetz

    Dirk Delaere

    BeantwoordenVerwijderen
  12. respect tot de macht 248 !!!! een voorbeeld voor vele sporters inclusief mezelf!! geniet nu van je rust, die heb je enorm verdient !!\
    gr, Siebe Huisman.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Respect, respect, respect.
    Er is reden tot fierheid over hetgeen je hebt gerealiseerd.
    Ik kijk reeds uit naar het relaas van de beleving voor, tijdens en na.
    Tot binnenkort dus.
    Gr
    Yves

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi brother, respect kerel. Weeral een ongeloofelijke prestatie. Onze pa zei vroeger: bij onze Marc is er toch soms nen hoek af! Wel, ik denk dat er nog weinig hoeken te vinden zijn. Geniet van elk moment en proficiat. Groetjes ook alle andere Belgen en de supporters. Fam Vdp uit SGW.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Blijkbaar is iedereen na afgelopen nacht
    serieus onder de indruk van je prestaties!!!
    Ongelooflijk!!!
    Ik ben op internet op zoek gegaan naar de beruchte Sangaspas;
    Dit is gewoon onmenselijk!!!!
    Kben ook zowa onze andere Belgen nog aan het volgen. Dikke chapeau voor Luc.
    Hij is er bijna!!!
    Hopelijk volgen zijn landgenoten!!!
    Succes mannen!
    Ik blijf volgen.
    En Marc,laat gij u nu ma goe soigneren!!!
    Geniet van uw vakantie!!!!
    Nogmaals ongelooflijk veel respect voor wa je
    daar hebt gepresteerd!
    Grote meneer, zegge kik!!!
    Proficiat ook aan het begeleidende team die er
    ook lange, bezorgde, vermoeiende uren hebben
    op zitten!!!
    Ik zelf heb er ook mijn rust voor gelaten,
    maar het was het meer dan waard!!!!
    Hierbij nog nen dikke knuffel aan mijn Plaske (Dirk),Kim en Monica.
    Tot in Zaventem.
    Dikke X van Ghana en Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo,
    Ik heb de andere Belgen toch nog blijven volgen. Dikke dikke proficat!!!
    Onze 4 overgebleven Vlaamse Leeuwen hebben het toch gedaan! Allen nie meer van de jongste?!
    Waar halen ze de moed en de wilskracht en het
    lichaam!!Da moet meer dan training zijn!!
    Ook mentaal!
    Enfin de strijd is gestreden!
    Voor sommigen onder hen,een geest zo sterk als een beer ma uiteindelijk, een lichaam net iets te teer. Begrijpelijk toch!
    En terecht! Een serieus gevecht!
    Maar de zelfvoldoening is er toch wel!
    Zo, ik ga nu afsluiten met een mailtje van Gerda, Marc. Zij geraakte nie op site om reactie neer te schrijven dus hier komt het:

    Hey Marc,
    Chapeau hé man!!!
    Voor ons ben je de held!
    Zelfs Michael heeft je de hele nacht gevolgd!
    Hij belde mij deze morgen direct!
    Zijn mond valt open hoor!
    Zoalsuwen jongsten brother al schreef
    (citaat Nonkel Rie)
    Zonder hoeken en kanten, want die zijn er al af, maa wat een onmenselijke inzet heb jij hier geleverd?!
    En die wilskracht, die voorbereidingen, alles gewoon?!
    Ook groetjes aan Dirk, Kim en alle mensen die je op een of andere manier hebben bijgestaan!
    Toppie Toppie zouden de Hollanders zeggen!!

    Groetjes Gerda.

    Greetz G & G.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beste Marc, beste reus,
    " Ik begin aan deze evenementen altijd met zeer hooggestemde doelen, alsof ik iets heel bijzonders ga doen. En na een bepaald punt in de afbraak van het lichaam worden de doelen naar beneden bijgesteld tot waar ik nu ben - dat het beste wat ik voor mezelf kan wensen is dat ik niet overgeef op mijn schoenen". Kernfysicus en duurloper Ephraim Romesberg, na 100 km van de Badwater Ultramarathon. Herkenbaar? Dan ben je in goed gezelschap!
    Alle achting!
    Griet Nuytinck

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Marc, ik heb jouw gevolgd vanuit mijn luie zetel maar ik zat wel op het puntje ervan. Zo spannend. Je hebt een geweldige prestatie neergezet op zo'n korte tijdsspanne. 4 marathons achter elkaar lopen is niet iedereen gegeven, zeker niet in dergelijke barre omstandigheden. Recupereer goed, laat je goed verwennen en geniet van jouw prestatie! Ik ben fier om te hebben mogen deelnemen als lid van jouw begeleidingsteam. Respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoy,
    Het is nu ondertussen al maandagmorgen.
    De spanning is bij iedereen geslonken.
    De wonden al wa verzacht!
    Hier zal bij velen van ons nog dikwijls
    over gepraat worden.
    Al bij al gaat het al onze Belgen goed,
    zij het dan voor de ene wa moeizamer dan de
    andere.
    Ik hoop dat jullie nog wa kunnen genieten
    van het mooie Griekenland.
    Toch nog dit.
    We hebben hier met verschillende mensen ons
    wel de vraag gesteld waarom men dit niet es
    op TV. zou uitzenden?!
    Voor vele mensen zo goed als onbekend?!
    Er wordt zoveel zever en onnozelheid op TV
    uitgezonden. Toch just hé!
    Wie weet met de juiste personen,
    volgend jaar!
    Zo, hier sluit ik af, het is weeral voor een
    jaartje voorbij.
    Op naar het volgende avontuur!

    Greetz G & G.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marc,

    maar 1 woord voor jou hoor : R E S P E C T !!!!

    Groetjes uit Oilsjt (AALST)
    Sandra & Erik & Co

    BeantwoordenVerwijderen