02 september 2009

rapport wk 26

Hi vrienden ,

Deze keer geen cijferkolommen .Was de moeite niet waard ( paar uurtjes fietsen ,
2 keer wat joggen ,veel golf ) Lekker uitgerust dus en we gaan er weer tegenaan
vanaf morgen maandag .Er ligt een dikke boterham te wachten van +- 160 km ,
de zon belooft van de partij te zijn ..dus meer moe da ni zijn om aan de laatste
88 dagen te beginnen op weg naar de tenen van Leon .

Wat praktische zaakjes :
Ik heb eindelijk mijn eigen trip ook geboekt .Ik vlieg (samen met Kim en Filip ) naar Athene op maandag 21/9
Onze Sherpa -afspraak van 7/8 bij Ronny 's avonds staat nu vast . Jef : kun je zeker komen ???
Heb nog niet teveel reacties ontvangen op vraag verleden week voor ideetjes logo op jullie Sherpa shirts zie hieronder wat hierover verleden week in rapportje stond)

2) zou de Sherpa ploeg willen "uitrusten" met een leuke T-shirt . Graag jullie ideetjes voor de lay-out.
mijn nummer is 62 , het Spartathlonlogo en jaar komt er ook op natuurlijk,en best ook Marc ( of de Griekse versie ervan ? )
maar graag nog jullie input voor kleur en tekstje . Enkele eerste ideetjes :
Ni stoppe ,ni stappe !
Go Go Go ( Marc Herremans suggestie)
If you can dream it ,you can do it !
Graag jullie input want we gaan aan de ontwerppbrainstorm beginnen ( mijn collega's Belgische Spartanen staan al verder )
Tot nu toe ligt het logo " If you can dream it , etc " lichtjes voorop in de peiling . Echter nog geen nieuwe ideeen ontvangen


De lievelingskreet van Jef "WE GAAN NAAR DE SPARTATHLON, NIET NAAR EEN JOGGING" is wat te breed voor jullie afgetrainde lijven
All the best

Marc

Geen opmerkingen:

Een reactie posten