06 september 2009

weekrapportje 35/36 . Snak naar de start !

Hello vrienden ,

De laatste editie van mijn weekrapportje ! Wie de avonturen verder wil volgen gaat naar www.timdevilder.be .Website is klaar en via de blog zal ik de troepen verder op de hoogte houden. Via die blog zal het ook mogelijk zijn de race te volgen .Ronny,Jeroen en Marc werken aan een systeem dat het thuisfront zal toelaten zeer regelmatig op de hoogte te blijven van de strijd :tussentijden, korte
verslagjes,mogelijk foto's en filmpkes !

Wat training betreft : de cijfertjes spreken voor zich . Heb de laatste 15 dagen 18 keer de sloefkes aangetrokken , bijna 500 km/50 uur gelopen.Kwetsuren redelijk onder controle maar nieuwe knieprik zal nog nodig zijn want slaap moeilijk door permanent kniegezeur ( en opstaan is een spektakel als nooit tevoren ! ) Om eerlijk te zijn : ik snak naar de start . Trainen wordt nu stilaan een labeur ,ben moe en heb gevoel dat ik er nu niet al te veel meer kan aan doen .Laatste bloedtesten waren wel prima ! De 5000 km die zo onmogelijk leken begin januari zullen eind deze week op de teller staan .De volgende 2 weken gaan we nog wat werken aan technische details (nachtlopen met handlamp,steile heuveltraining, etc ) en ons amuseren in de Flanders Fields marathon met 3 van de sherpa's (Cathrine,Marleen,Jeroen ) die er een lap gaan op geven . Daarnaast zoveel mogelijk recupereren en de 3895 mails van Jef met wijze tips eens allemaal op een rijtje zetten .

Andere nieuws :
*Auto's zijn geregeld . Moet nog wel eens nadenken hoe we het naast Dirk met de chauffeurs gaan doen
*Website- tje www.timdevilder.be is klaar .Wie nog idee-en suggesties heeft : graag !
*Op www.spartathlon.gr/ ga je naar live en participants .Alle ingeschreven lopers staan er op
*Heb mijn medische attestje gekregen . Commentaar van Erika :Je attestje stuur ik op, gelukkig moet ik enkel attesteren dat je “fysische conditie” OK is ......
Keep in touch !

Marc

Geen opmerkingen:

Een reactie posten