02 september 2009

rapport wk 16

Bewogen trainingsweek achter de rug .Ben dinsdag moeten stoppen na 72 km -tank was volledig leeg ,spierpijn overal ,hartslag niet meer onder controle te krijgen ,geraakte geen klap meer vooruit en heb dus laatste 8 km van de voorziene 80 k training maar uitgewandeld .Te weinig gegeten en gedronken ? gevolgen van de eerste hitte? iets teveel gedaan de laatste dagen ? Kop als een rode kool en afwisselend koud en warm.... ik denk nu dat ik de oorzaak van mijn crash ken : zonneslag .Had geen petje noch zonnecreme op en heb 8 uur in die eerste zon rondgekart . lesje geleerd.... Heb meteen 250 zoutpillen, 5 zonnepetten en 25 tubes zonnecreme in mijn steeds groeiende Spartakoffer geknald .En mijn inmiddels totaal van de kaart zijnde buren worden nu vergast op een rondrennende gestoorde in korte broek met een gigantische witte Legioenpet op ! (zo'n ding waar nog een heel laken achterhangt )
De week werd wel positief afgesloten met een zeer geslaagde ,wel iets te snelle 50 km van Gistel ! zie apart verslagje

Zie ook de cijftertjes ! Ochtendpols en vetgehalte zijn eindelijk lichtjes on the way down ! Mooi zo ! Totaal gewicht wil echter maar niet definitief onder de 77 kruipen .Zal dat laatste glaasje wijn er dan toch moeten uitknippen wil ik meekunnen met die lopende geraamtes daar in Griekenland .

Voor volgende week is coach Tim blijkbaar in een genadige bui ! Maar 90 km lopen ,20 km speedwalk en een paar uurtjes fietsen ! Tlijkt wel vakantie ! Vanaf zondag 26/4 is zijn wraak echter zoet ....want dan moeten er in de week daarna 190 km bij op de teller ,te beginnen met de Antwerpstunt : in de voormiddag de marathon ,efkes ander truitje aan en dan de 10 miles ! Naast mijn buren gaan dus nu ook de Antwerpenaren kennismaken met de Rare van Dilbeek !

Prettige week nog !

Marc

Geen opmerkingen:

Een reactie posten