02 september 2009

rapport wk 22 van de patient

Hi vrienden ,

Zwaar weekske achter de rug maar tis gelukt . Vooral de laatste 2 dagen met vrijdag een 30 km in 2 keer en zaterdag een 62 onder het zonnetje waren niet van
de poes . Is eerste van een serie van 4 weken waarin we telkens 160 km of meer gaan proberen af te werken . Rechterknie begint opnieuw wat te protesteren ,
ik denk dat een volgende gelspuit niet al te lang meer gaat uitblijven .Volgende week een paar keer 25 km heuveltraining maar vooral die marathon
in de Ardennen op zaterdag .Eens zien of we nog in de buurt van 4u kunnen komen zonder in het rood te gaan op de hellingskes .

Voor de rest : mooie werk deze week van Marleen en Jef : de hotels in Sparta en Athene zijn in orde ! ik ga deze week eens kijken voor de wagens

En het OCMW Dilbeek heeft me deze week naast een hartverzakking ook een extra stimul bezorgd : ze informeren me verdomme dat ik vanaf volgend jaar aanspraak kan maken op de warme maaltijd distributie voor bejaarden !!!!!!!!!!!!!

All the best !

Marc

Geen opmerkingen:

Een reactie posten