12 september 2009

Rapp wk 37 - final countdown has started...

Hello vrienden

Eerste van de "afbouwweken" achter de rug (Binnen 14 dagen moeten jullie om deze tijd al aan de feestborrel en ik aan het infuus hangen! ) Weekje van maar 142 achter de rug maar met paniek in de broek. Knie is zorgenkind , is nog iets erger sinds ik dinsdag een "Sangaspas berg trainingtechniek" ben gaan doen in het park van Dilbeek . 1 uur heuvels van 25/30 % op en af met handen op de knie .Knie was het hier duidelijk niet mee eens... Erika zal volgende week haar arsenaal spuitjes moeten bovenhalen .Was na 2 dagen wat beter.Ben ook redelijk moe ( heb woensdag nacht nog 4 uur gelopen op zo donker mogelijke paden om kop en draaglampen uit te testen ) Gisteren vrijdag nog 20 km heuvel en 45 min sauna ,vandaag zaterdag 30 km en zondag de Flanders marathon om de kers op de taart te zetten . Volgende week nog paar keer 20 km ,wat sauna en massage en we zijn er !!! Daarna nog wat werken aan voeding en het inpakken van de koffers kan beginnen . Als ik alles inpak wat Jef mij suggereert kan ik beter zelf een vliegtuig huren !En je merkt dat ook de andere SpartaVlamingen wat tijd krijgen ... de eerste onderlinge communicatie tussen de Spartanen begint op gang te komen. We gaan er een dolle boel van maken en een record breken door met alle 9 deelnemende Vlamingen tot aan de tenen van Leon te geraken ! Tot horens !
Marc

Geen opmerkingen:

Een reactie posten