02 september 2009

Rapport week 30 van het Duracell-konijn

Hello vrienden ,

De cijfertjes spreken voor zichzelf . We zijn nu in de "make or break" weken aangeland . Verleden week 197 km gelopen en nog wat speedwalken erbij .Dikke 20 uur in de schoentjes gestaan .Knie -en achillespijn maar toch nog redelijk onder controle .Nu zaterdag gaat wel de spuit erin want tis hoog hoog tijd.
Voel me voor de rest wel wat moe maar gezien het volume ook nog onder controle. Gestopt met golven op advies van meester Jef ( en omdat ik verd... er geen tijd
meer voor heb .... leef als zombie : opstaan ,lopen,douchen,eten ,krantje lezen en dan begint het circus alweer ! ) Jaag er 6000 calorien per dag door dus (vr)eet alles
wat los en vast en vast is in huis . Tim heeft mij gevraagd eea op te schrijven ,die gaat volgende week van zijn stoel vallen. Tlijkt de inventaris van een middelgrote Delhaize!
En dan deze week : er moet op 6 dagen 250 km afgesloft worden in 10 beurten van 25 Heb er nu al 4 achter de rug . Dank aan de Ronny die mij zondagavond vergezeld heeft,aan Pol die waarschijnlijk dinsdagavond meeslentert en Ivo die donderdag voor gezelschap zorgt. Als ik vrijdagavond haal en de 250 staan op de teller
(ook mijn Garmin snapt helemaal niet wat hem overkomt ... elke dag opladen ) gaat er een fles champie in de Acquarius

Andere facts :

*Heb nu direct en indirect wat contact met paar andere Vlaamse deelnemers . Johan Bogaert ( enige Belgische finischer in 2007 ) ging tijdens zijn weekje vakantie 160 km op de rolband trainen !!!!!! Paul Van Hiel traint niet zegt hij maar loopt blijkbaar elke week een 24 uur loopke .... Rare jongens die Spartanen !
*Maak mij wat zorgen over onvoldoende langeheuvel en hittetraining. Misschien trek ik nog een paar dagen naar de buurt van Spa om de hellingen van Luik-Bastenaken- Luik paar keer per dag te doen en als de temperatuur niet gaat oprukken naar 30 overweeg ik een lastminute naar Spanje ofzo ( een nederlandse deelnemer lost dit op door een rolband in een container in de zon te zetten en daarin zijn kilometertjes af te malen in een gezellige 50 graden.... rare jongens zei u?
*En belangrijk nieuws van het sherpa-front . Het slechte nieuws : Filip ( vriend van Kim ) kan jammer genoeg niet mee. Het goede nieuws : hij wordt vervangen door mijn broertje Dirk ! Van deze ietwat jongere,minder sportieve maar ook veel minder gestoorde telg uit de Vandenplasboom gaat we veel plezier hebben en mee maken ! Dirk is niet alleen al eeuwenlang internationaal beroepschauffeur met van die gigatrucks dus gewend aan dat jungle-verkeer zoals Athene ) ,daarbovenop is hij ook nog zo'n handige Harry die met een gebroken elastiekje een satelliet opnieuw de ruimte inkrijgt ! Want ik maakte mij al zorgen over de technische capaciteiten van onze Sherpa-verzameling van bedrijfsleiders, burgerlijk ingenieurs,lieve verpleegkundigen . Maar wat bij een lekke band ,een gebroken veter, een lekkende fles Acqarius ?????


Keep in touch !
Marc

Geen opmerkingen:

Een reactie posten