02 september 2009

rapport wk 17 van de patient

Rustig vakantieweekje achter de rug ! Maar 75 km lopen,22 km Speedwalk ( een heel nieuwe ervaring - is tof de eerste 2 uren maar gaat dan vervelen ) en 50 km fietsen .Heb dat rustig leventje dan maar opgevuld met 4 keer golven ( maar dat begint blijkbaar ook op mijn knieen te werken )! Deze week ook begonnen met massages:geen lieve Thaise met fluwelen vingertjes maar een oerlelijk gorillatype (ook masseur bij de beroepsrenners) die met sadistisch genoegen mijn spieren in mekaar ramt .Heb hem nog net kunnen tegenhouden er met een deegrol over te gaan want dat had gewerkt bij Plankaert beweerde hij !
Verder staat alles nu in teken van de 24 u wedstrijd in Steenbergen binnen 2 weken .Onze Jef Buteneers (14 deelnames -1 aankomst -voorzitter van de non finishersclub Spartathlon -maar een man die alles al heeft meegemaakt en kent rond de Spartarace ) heeft mij al heel droog laten weten dat als ik geen 172 km haal in 24 u "ik daar in Griekenland niks te zoeken heb "

Volgende week wordt heel anders.... Coach Tim heeft 190 km bij op de teller gezet .De Antwerpstunt heb ik inmiddels succesvol achter de rug .Heb die 2 wedstrijdjes mooi afgewerkt in redelijke tijden zonder ook maar 1 seconde in het rood te gaan en zag er daarna uit alsof ik nog eens naar Dilbeek zou kunnen teruglopen . Nu nog zien hoe de knie-en zich morgenvroeg gaan gedragen en hoe ik die totale 190 + wat fietsen en golf verteer . Maar dat zal ik jullie allemaal kunnen vertellen op onze eerste Sparta -reunie volgende week bij Cathrine ! Verder info volgt
Voor de statistici : deze week zal de totaalteller over de 2000 km gaan sinds begin dit jaar . 2 paar nieuwe schoenen staan op de boodschappenlijst !


Marc

Geen opmerkingen:

Een reactie posten